Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

TAURON zmienia zasady działania punktów obsługi klienta

Materiał informacyjny TAURONA
Tauron
Od czwartku, 26 listopada, TAURON wprowadza konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi. Terminy zarezerwować można za pośrednictwem strony www, poprzez infolinię czy w POK. Zmiany podyktowane są chęcią zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników firmy w czasie zwiększonej zachorowalności na koronawirusa.

W trosce o bezpieczeństwo TAURON zmienia zasady pracy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Teraz każdorazowo przez wizytą w POK konieczna będzie wcześniejsza rezerwacja terminu. Wizytę w punkcie obsługi można umówić na stronach: tauron.pl i tauron-dystrybucja.pl.

Zachęcamy naszych klientów do załatwiania spraw zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dzięki zmianom wprowadzonym na naszych stronach internetowych ten proces jest bardzo prosty i intuicyjny. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi - mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Nie przeocz

Równocześnie firma wzmacnia elektroniczne kanały kontaktu. Już od kilkunastu miesięcy większość spraw załatwić można poprzez platformę Mój TAURON, formularze www, czat na żywo oraz infolinię. Na stronie www pod adresem Obsługa klienta indywidualnego | Załatw online | TAURON znajduje się szereg możliwości do samodzielnego załatwienia sprawy.

TAURON od trzech lat inwestuje w narzędzia wspierające digitalizację obsługi. Ostatnie miesiące pokazały, że klienci chętnie korzystają z wdrażanych przez nas rozwiązań. Tylko w tym roku w pełni zdalnie obsłużyliśmy aż 7,5 mln spraw – wyjaśnia Zimnoch.

Poprzez platformę Mój TAURON podać można stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, czy opłacić rachunek za prąd i gaz. To wszystko bez wychodzenia z domu i bez ograniczeń czasowych. Mój TAURON działa siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. O przydatności serwisu świadczy fakt, że ma ponad 1 906 501 użytkowników, którzy przez Mój TAURON załatwiają teraz o 13 proc. spraw więcej.

O tych wszystkich możliwościach TAURON informuje klientów zarówno w kanałach internetowych, jak również w radio i prasie w kampanii „mamy sposób na coś”. Jesienna odsłona przekazu reklamowego mówi o sposobach na wygodne załatwianie spraw przez internet: „Masz Coś w Tauronie do załatwienia? Zrób to przez internet na Tauron.pl/obsługa”.

Musisz to wiedzieć

Egzamin zdają też inne formy zdalnej obsługi, dzięki którym klienci mogą m.in. wystąpić o zmianę prognozy czy dokonać wyboru oferty. W ciągu ostatnich 12 miesięcy o 26 proc. wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do TAURONA wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie wzrosła z kolei o 13 proc.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Giganci zatruwają świat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera